Carícies en temps de covid
Qui més qui menys estem patint la falta de carícies per la disminució dels contactes socials que ha portat el coronavirus.
Qui més qui menys estem patint la falta de carícies per la disminució dels contactes socials que ha portat el coronavirus.
Necessitem aprendre a cuidar el propi cos, a conviure amb la por d’una manera sana, a sostenir la incertesa i la vulnerabilitat, a fomentar el discerniment i l’esperit crític.
Diumenge a les 21h
(consulta les properes dates)
Online (ID de zoom 872 0780 3649)
Gratuït
En aquesta entrada t’explico com és una primera visita amb mi, així te’n fas a la idea i aclarim alguns dubtes que puguis tenir.
Des del punt de vista espiritual, es dóna molta importància a les experiències d’unitat, de sentir que som un amb el Tot.